Nie je copywriting ako copywriting. Takto by sa to dalo zhrnúť v skratke. Texty, ktoré slúžia na to, aby si ich niekto skutočne prečítal, nemôžu byť len zbúchané, nedávať hlavu a pätu a nepozerať na to, či daná téma ľudí zaujíma. Ako by teda mali vyzerať kvalitné a pútavé texty? to sa povedať nedá, no to, ako ich vytvoriť, v tom už vám vieme poradiť.Červený písací stroj na čiernej koženej pohovke
 

Titulok je základ

Áno, možno si teraz hovoríte, že toto ste čítali už miliónkrát. Titulok je však skutočne tým najdôležitejším článkom celého článku. Nie jeden profesionálny copywriter by vám povedal, že vymýšľaniu titulku, by ste mali venovať minimálne toľko času, koľko ste venovali tvorbe celého textu. Niekedy dokonca o tom, či ľudia budú klikať na vaše webové stránky, nerozhoduje to, ako poctivo a zaujímavo bude spracovaný samotný text, ale to, či ich zaujme titulok. Viete, ako to je, kliknutie ako kliknutie.
 

Udržte ich na webe

Na to, aby ste človeka, ktorý klikol na váš článok, na vašom webe aj udržali, vám samozrejme dobrý titulok nestačí. Prečíta si pár riadkov a ak ho kvalita textu nezaujme, nebude už klikať ani na ďalšie. Preto sa musíte sústrediť aj na samotný obsah. Články o tom, že ponožky treba prať a že si ráno treba vyvetrať izbu, tým skutočne nikoho nezaujmete.
 Žena v bielom tielku píše perom do zošita

Výber vhodnej témy

Poslednou, no rovnako dôležitou vecou, je správny výber témy. Píšte o veciach, ktoré v danom momente ľudí zaujímajú. Môžete sa odraziť od nejakej horúcej témy, ktorá sa objavuje v médiách. Ak nič také nemáte alebo to neviete zladiť s obsahom vášho webu, tak píšte o veciach, ktoré sú pre ľudí zaujímavé v danú dobu. Napríklad dnes, letí zdravá strava, šport, bio a eko veci. o rok alebo o dva to však môže byť už niečo úplne iné. Preto je dôležité, aby ste držali krok s dobou a neustále sledovali, čo svet okolo vás skutočne zaujíma. Tak budete písať tie najlepšie texty na svete.